Spring naar content

Maandelijks vragenuurtje voor Digitaliseren Plaatsingbesluit Forensische Zorg

Teams | 15:00 - 16:00

Het vragenuurtje Digitaliseren Plaatsing vindt elke eerste dinsdag van de maand plaats, en dan tussen 15.00 – 16.00 uur. Dit verloopt via Teams.

Het vragenuurtje is bedoeld voor iedereen die betrokken is bij de implementatie van de FZ821, FZ823 en FZ825 berichten in de systemen en de processen in de administratieve keten van de FZ. Het is in het leven groepen om te faciliteren dat de juiste gesprekken kunnen worden gevoerd, en de juiste keuzes kunnen worden gemaakt. In de praktijk wordt dit bezocht door mensen die op dagelijkse basis met de berichten gaan werken, zowel in de uitvoering als ook bijvoorbeeld in de control cyclus. Iedereen is echter welkom.

De volgende standaard agenda wordt gehanteerd:

  1. informeren stand van zaken implementatie berichtenverkeer
  2. vragen van zorgaanbieders
  3. spelregels
  4. specifiek onderwerp
  5. agenda voor de komende tijd

Je kunt bij het vragenuurtje aanwezig zijn als je emailadres op de verzendlijst van DJI staat. Dit kun je voor elkaar krijgen door een mail te sturen naar Judith van Gulijk, via j.v.gulijk@dji.minjus.nl. Voor verdere vragen rondom het project kan je je voegen bij Teun Oosterbaan, via t.oosterbaan@dji.minjus.nl.

Algemene informatie over het project is beschikbaar via Digitalisering plaatsing | Forensische Zorg.